Monday, February 7, 2011

a little something~

haiihh. nmpk sgt laah outdated habis mak ni hah.. cuti mid sem dah lps baru nk cerita.. haha. tp nk jugak menampal memori ku disini, sbb.. SUKA HATI AKU LAA NI BLOG AKUH.. ok2 dah2, jgn takbur, tuhan marah.

hewhewhew, eeh, cm glak hanis zalikha lah, aaah, mmg pn, haha, now aku mmg suka type hewhew, sbb cm best, lantak laa tiru ke ape.. hewhew dan hew lg. aish, blk kpd tujuan sbnr, nk crito psl cuti midsem plus cny slame sminggu yg baru je abes. aku teringin nk blog sbb td lecture cross culture tetibe ade tnye how's u all nye holiday? n berikut adelah jwpn bdk2 4b : "nahh. x best lgsg", "booooriiinggg", "baik xyah cuti, ade kelas lg best", okay, yg last tuh nmpk sgt dusta semata. cam xpeyaca ade gak ckp cmtu, even aku tau main2 but trgamak jgk ckp cmtu la shey. haha. smpi lect pn geleng xpecaya. huuhuuh.

aku xtau diorg ni btul ke x, but pd aku cuti mid sem ni sgt lah hampeh skali. tp aku ade sbb, sbb cam mustahil tau aku xsuka hari cuti.. huhu. cuti seminggu, so aku da plan mcm2 nk bwat. slh satu big plan ialah g cuti kt mersing with my girlfriends yg aku rindu nk gilaaa.. g situ act kakak shasha kawen, so kami ameklah kesempatan ni brjumpa, bkn sng tau, siap da tmph chalet. aku da siap tggu smpi hr sabtu kt melaka so nnt ayin amek then g ngn die. ape daya...T_T bley lak aku jatuh demam pg sbtu tuh. dah punya xcited, esok pg xlrt nk bgun. uwaaaa. aku da nanes dah..sbb ade ciri xdpt pegi. tp sbb nk syg my gf's aku usaha bgun n try laratkn dr.. how?? aku sggup p klinik ooo amek ubt, kne rm50 ( tu pn lps kne pkse ngn ayh suruh g klinik act) aishh, terase kehilangan btul. so hoping gila demam tu kebah.. tp, mmg Allah x izin, aku still x lrt, so aku pn call ayin n xplain everyting..ayin paham n brlalu pergi.. uuuwaa.. then lastly tgh hr tu balik shah alm.. nsb baik eb shamin ade.. die laa yg bwk kte g klinik n dgn pnuh responsible anta blk shah alam. hew hew. thnx taw2.

there..smpi shah alam rse lega even sgt2 trkilan xdpt pegi mersing (sori k korg). dmm berlarutan smpi ari ahd. start isnin da ok, sihat. tp ku igt pns hgga ke ptg, rupe ujan tgh hr.. shitted. aku saket lg!! hari khamis kalu xsilap. aku diserang dirheoa pula. ohh my. pnt gila kot. igt xnk p klinik, nk brtahan.. tp xlarat laa siot.. rse nk tdo je dlm blk air! sng sket. huh. akhirnye akur gak, g klinik ari jumaat. sbtu aku okay semulaaaa..

now, u see why aku kata cuti aku hr tu x best!! kalu xnmpk lg sokay, mybe xckup truk kot. hmm. actvity yg aku wat mse gap aku x sakit ialah, kembara kpmuter dina ngn pia, nnt nk post psl tuhh.. hhaha. n one more time after hbs skit yut, iaitu jatuh ari sbtu, aku bawa mama ke ikea. dpt mkn meatball nyum2. the end~~

ps: now im strangled banc at melaka. :( yes, satu lg, musibah ni mybe ade kaitan ngn kate2 aku sblum cuti kot. xslp aku ckp kt mr. s, aku ckp aku ni jarang sakit, aku kn kuat, kn ade bau riak si situ.. so amek iktibar ye kwn2. adios

1 comment:

  1. wuwuwu...
    pasrah ko ta dpt pegi..
    but denda tetap denda!!
    btw sian gilee cuti kaw musnah begitu saje...
    aish rindu..

    ReplyDelete